x

Az Artmobil.hu a weboldalán cookie-kat használ annak érdekében, hogy a weboldal a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa.
Amennyiben Ön folytatja a böngészést weboldalunkon, azt úgy tekintjük, hogy nincs kifogása a tőlünk érkező cookie-k fogadása ellen. A részletekért kattints ide.

 

Termékek Menü
Ön itt jár: > >

Garancia

Garanciális feltételek és szerviz folyamat

Általános vállalási feltételek

A termék visszaküldésekor kérjük csatolni a készülékhez kiadott Jótállási Jegy eredeti és szabályosan kitöltött példányát. Ennek hiányában a vásárlást igazoló számla másolatát. Ezen dokumentumok hiánya esetén a szerviz csak fizetős javításra tudja átvenni a készüléket.
Amennyiben a javítás során bebizonyosodik, hogy a problémát nem meghibásodás, hanem a készülék helytelen használata okozta, a megbízó köteles kifizetni a bevizsgálási díjat.

14 napos visszavásárlási garancia


Az artmobil.hu az interneten történő vásárlás napjától számítva 14 napos visszavásárlási garanciát biztosít a törvényi előírásoknak megfelelően minden ügyfelének. A visszavásárlás feltétele, hogy a terméket sértetlen csomagolásában, gyári tartozékaival együtt, a hozzá tartozó eredeti számlával küldd vissza címünkre. A vételárat a Hungartradíció Kft. & Nagyváradi-Kis Anna Mária egyeni cég (számlakibocsájtó) banki átutalással fizeti vissza.

Bővebb információt az ÁSZF erre vonatkozó része tartalmazza.

Teljes körű garancia feltételei

Az artmobil.hu által értékesített, illetve partnerein keresztül vásárolt termékekre 1 év, egyes gyártók esetében 2 év teljes körű magyarországi jótállást biztosítunk. Termék meghibásodása esetén a gyártók, ill. forgalmazók szerződött szervizpartnerei, garanciális időn belül, annak beérkezésével, megállapítják a hiba eredetét, és annak javítását haladéktalanul megkezdik. A szervizpartnerek minden esetben törekszenek arra, hogy a javításra leadott készülékek, a szervizbe érkezéstől számítva, a lehető legrövidebb határidővel, megjavított állapotban visszakerüljenek a felhasználóhoz.

Minden termék esetében a jótállási jegyen feltüntetett szerviz partnerhez a felhasználó közvetlen úton is eljuttathatja a hibás készüléket, -jótállási jeggyel, vagy számla másolattal bizonyítva a vásárlás helyét és idejét - de természetesen a garanciát, az értékesítőnél, jelen esetben a Hungartradíció Kft.-nél illetve Nagyváradi-Kis Anna Mária egyéni cég-nél is érvényesítheti.

A meghibásodott terméket garanciális időn belül térítésmentesen javíttatjuk. A garancia az alábbi esetekben nem érvényesíthető:

  • Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, nem rendeltetésszerű használat, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás esetén.
  • Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat esetén. (Kivéve az IP minősítéssel ellátott készülékek, de azok esetében is az IP védettség alapján)
  • Saját kezűleg vagy nem hivatalos márkaszervizben végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás esetén.
  • Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás esetén.
  • Természetes elhasználódás esetekor.