Az Artmobil.hu a weboldalán cookie-kat használ annak érdekében, hogy a weboldal a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa.
Amennyiben Ön folytatja a böngészést weboldalunkon, azt úgy tekintjük, hogy nincs kifogása a tőlünk érkező cookie-k fogadása ellen. A részletekért kattints ide.

 

Termékek Menü
Ön itt jár: > >

GYIK

Gyakori kérdések (GY.I.K)

  1. Rendelés / Vásárlás
  1. Hogy tudom megvenni a terméket?

Webáruházunkból online úton a nap bármely szakaszában leadhatod rendelésedet, valamint munkanapokon telefonos ügyfélszolgálatunk segítségével egyaránt lehetőséged van vásárolni.

  • Válaszd ki kínálatunkból az Neked tetsző terméket/termékeket
  • Helyezd a kosárba, a kosár gombra kattintva
  • Ellenőrizd a kosár tartalmát
  • Kattints a pénztárra, és add meg számlázási és szállítási adataidat
  • Válassz átvételi és fizetési módot
  • Megrendelésedet az „Elküldöm a rendelésem” gombbal tudod véglegesíteni

  1. Milyen fizetési módok közül tudok választani?

A következő módokon tudsz fizetni:

  • Bankkártyával az OTP Bank biztonságos online kártyás fizetési rendszerén keresztül
  • Banki átutalással a OTP bank:11743002-21166837-00000000 számlaszámra
  • Készpénzzel, átvételi pontjainkon (Kaposvár, Fő utca 28. Dóra virágüzlet, Kaposvár, Kossuth L. u. 2. Hungartradíció Kft., Budapest, XVII. Baross u. 37. Molnár Tüzép) történő személyes átvétel esetén
  • Utánvéttel, házhoz szállítás esetén

  1. Ha megrendelek egy terméket hány napig tudom személyesen átvenni?

Rendelésedet előre leegyeztetve, a termék szállítását követően, 3 munkanapon belül tudod személyesen átvenni.

  1. Kell-e regisztrálnom a vásárláshoz?

Nem, de a regisztrálás számos előnnyel jár.

  • Több szállítási cím megadása
  • Rendelések nyomon követése
  • Letölthető tartalmakhoz való hozzáférés
  • Gyors vásárlás
  • Hűségprogram
  • Egyedi kedvezmények

  1. Nem raktáron lévő termékre tudok-e rendelést leadni?

Igen, amennyiben a termék „Előrendelhető” státuszban van.

  1. Nem tetszik a termék, visszaadják a pénzt?

Igen. Minden termékünkre 14 napos visszavásárlási garanciát biztosítunk, amennyiben visszajuttatod hozzánk a készüléket, eredeti állapotában, és csomagolásában. Mielőtt vissza küldenéd, egyeztess ügyfélszolgálatunkkal.

  1. Garancia / Szerviz
  1. Magyarországi garancia vonatkozik a készülékekre?

Igen, gyártói garancia a törvényi előírások szerint.

  1. Hány hónap garanciát nyújtanak a készülékekre?

12/24 hónap teljes körű gyári garancia vonatkozik a készülékekre

  1. Mit csináljak, hogyha elromlik a készülékem?

Lépj velünk kapcsolatba, és segítünk! Amennyiben telefonon keresztül nem sikerül elhárítani az problémát, a készüléket juttasd el bármely hivatalos márka-szervizpontra (előzetes telefonos egyeztetés ebben az esetben is javasolt).

  1. Hogyan tudom szervizelésre leadni a készüléket?

Előzetes egyeztetés követően, postai úton.

  1. Milyen esetben nem érvényesíthetem a garanciát?

Garanciavesztéssel jár, ha a meghibásodást nem rendeltetésszerű használat, ismeretlen forrásból származó szoftver okozza, illetve az bizonyíthatóan a felhasználó hibájából történik.

  1. Garancia időn túl is szervizelik a készüléket?

Időn túli garancia esetében szívesen segítünk, hogy a megfelelő szerviz partnerrel összekössünk

  1. Szervizeltek-e nem nálatok vásárolt készüléket?

Nem, csak a nálunk vásárolt készülékeket javíttatjuk.

  1. Adtok-e telefonos segítséget a telefon használatával kapcsolatban?

Igen, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére

  1. Szállítás átvétel
    1. Az ország egész területén díjmentesen szállítotok?

Igen, amennyiben rendelésed eléri az 70.000 forintos értékhatárt.

  1. Hogyan tudom átvenni a terméket?

Az alábbi lehetőségek közül választhatsz:

  • Személyes átvétel. Cím: Kaposvár, Fő utca 28. Dóra virágüzlet, Kaposvár, Kossuth L. u. 2. Hungartradíció Kft., Budapest, XVII. Baross u. 37. Molnár Tüzép
  • Házhozszállítás szerződött szállítói partneren keresztül
  • Az Hozzád legközelebb eső MPL futárszolgálati ponton (MPL csomagautómaták, MOL-COOP csomagpontok, Postahivatalok) 

  1. Mennyi a házhozszállítási idő?

A szállítás idejéről előre tájékoztatunk, alapesetben 48/72 óra.

  1. Át tudom-e venni Pick-Pack ponton a terméket?

Az ország egész területén, a kiválasztott MPL postapont bármelyikén átvehetőek.

Az MPL postapontok listáját itt találod. ( https://www.posta.hu/postapont )

  1. Kapok értesítést a kiszállítás menetéről?

Rendelésed állapotáról visszajelzést küldünk

  1. Ügyfélszolgálat
  1. Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal?

Ügyfélszolgálatunk az alábbi elérhetőségeken áll rendelkezésedre:

  • Email: info@artmobill.hu
  • Telefon: +36202972046 Hétfőtől-péntekig: 9-18 óráig
  • Skype: artmobil.webshop
  • Facebook: https://www.facebook.com/artmobilwebshop/

  1. Leadtam egy rendelést, tudom módosítani?

Igen, de telefonos egyeztetés szükséges

  1. Van-e lehetőségem elállni a vásárlástól?

Van, 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz.

  1. Termékekkel kapcsolatos kérdések

  1. Az általatok forgalmazott összes készülék kártyafüggetlen?

Igen, valamennyi magyarországi szolgáltató hálózatán működőképesek. Jellemzően két SIM kártyás mobil telefon termékek, amelyek így többlet felhasználói előnnyel használhatók. Dual SIM jellemzően a csomagoláson a megnevezés.