Az Artmobil.hu a weboldalán cookie-kat használ annak érdekében, hogy a weboldal a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa.
Amennyiben Ön folytatja a böngészést weboldalunkon, azt úgy tekintjük, hogy nincs kifogása a tőlünk érkező cookie-k fogadása ellen. A részletekért kattints ide.

 

Termékek Menü
Ön itt jár: > >

GYIK

Gyakori kérdések (GY.I.K)

  1. Rendelés / Vásárlás
  1. Hogy tudom megvenni a terméket?

Webáruházunkból online úton a nap bármely szakaszában leadhatod rendelésedet, valamint munkanapokon telefonos ügyfélszolgálatunk segítségével egyaránt lehetősége van vásárolni.

  • Válaszd ki kínálatunkból az Neked tetsző terméket/termékeket
  • Helyezd a kosárba, a kosár gombra kattintva
  • Ellenőrizd a kosár tartalmát
  • Kattints a pénztárra, és add meg számlázási és szállítási adataidat
  • Válassz átvételi és fizetési módot
  • Megrendelésedet az „Elküldöm a rendelésem” gombbal tudod véglegesíteni

  1. Milyen fizetési módok közül tudok választani?

A következő módokon tudsz fizetni:

  • Bankkártyával az OTP Bank biztonságos online kártyás fizetési rendszerén keresztül
  • Banki átutalással a OTP bank:11743002-21166837-00000000 UniCredit bank: 10918001-00000074-42040001 számlaszámra
  • Készpénzzel, átvételi pontjainkon (Kaposvár, Fó utca 28. Dóra virágüzlet, Kaposvár, Kossuth L. u. 2. Hungartradíció Kft., Budapest, XVII. Baross u. 37. Molnár Tüzép) történő személyes átvétel esetén
  • Utánvéttel, házhoz szállítás esetén

  1. Ha megrendelek egy terméket hány napig tudom személyesen átvenni?

Rendelésedet előre leegyeztetve, a termék szállítását követően, 3 munkanapon belül tudod személyesen átvenni.

  1. Kell-e regisztrálnom a vásárláshoz?

Nem, de a regisztrálás számos előnnyel jár.

  • Több szállítási cím megadása
  • Rendelések nyomon követése
  • Letölthető tartalmakhoz való hozzáférés
  • Gyorsvásárlás
  • Hűségprogram
  • Egyedi kedvezmények

  1. Nem raktáron lévő termékre tudok-e rendelést leadni?

Igen, amennyiben a termék „Előrendelhető” státuszban van.

  1. Nem tetszik a termék, visszaadják a pénzt?

Igen. Minden termékünkre 14 napos visszavásárlási garanciát biztosítunk, amennyiben visszajuttatod hozzánk a készüléket, eredeti állapotában, és csomagolásában. Mielőtt vissza küldenéd, egyeztess ügyfélszolgálatunkkal.

  1. Garancia / Szerviz
  1. Magyarországi garancia vonatkozik a készülékekre?

Igen

  1. Hány hónap garanciát nyújtanak a készülékekre?

12/24 hónap teljes körű garancia vonatkozik a készülékekre

  1. Mit csináljak, hogyha elromlik a készülékem?

Lépj velünk kapcsolatba, és segítünk! Amennyiben telefonon keresztül nem sikerül elhárítani az problémát, a készüléket juttasd el hozzánk vagy a jótállási jegyen szereplő szervizpontra (előzetes telefonos egyeztetés ebben az esetben is javasolt).

  1. Hogyan tudom szervizelésre leadni a készüléket?

Előzetes egyeztetés követően, postai úton.

  1. Milyen esetben nem érvényesíthetem a garanciát?

Garanciavesztéssel jár, ha a meghibásodást nem rendeltetésszerű használat, ismeretlen forrásból származó szoftver okozza, illetve az bizonyíthatóan a felhasználó hibájából történik.

  1. Garancia időn túl is szervizelik a készüléket?

Időn túli garancia esetében szívesen segítünk, hogy a megfelelő szerviz partnerrel összekössünk

  1. Szervizeltek-e nem nálatok vásárolt készüléket?

Nem, csak a nálunk vásárolt készülékeket javíttatjuk.

  1. Adtok-e telefonos segítséget a telefon használatával kapcsolatban?

Igen, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére

  1. Szállítás átvétel
    1. Az ország egész területén díjmentesen szállítotok?

Igen, amennyiben rendelésed eléri az 70.000 forintos értékhatárt.

  1. Hogyan tudom átvenni a terméket?

Az alábbi lehetőségek közül választhatsz:

  • Személyes átvétel. Cím: Kaposvár, Fő utca 28. Dóra virágüzlet, Kaposvár, Kossuth L. u. 2. Hungartradíció Kft., Budapest, XVII. Baross u. 37. Molnár Tüzép
  • Házhozszállítás szerződött szállítói partneren keresztül
  • Az Hozzád legközelebb eső MPL futárszolgálati ponton (MPL csomagautómaták, MOL-COOP csomagpontok, Postahivatalok) 

  1. Mennyi a házhozszállítási idő?

A szállítás idejéről előre tájékoztatunk,alapesetben 48/72 óra.

  1. Át tudom-e venni Pick-Pack ponton a terméket?

Az ország egész területén, a kiválasztott MPL postapont bármelyikén átvehetőek.

Az MPL postapontok listáját itt találod. ( https://www.posta.hu/postapont )

  1. Kapok értesítést a kiszállítás menetéről?

Rendelésed állapotáról visszajelzést küldünk

  1. Ügyfélszolgálat
  1. Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal?

Ügyfélszolgálatunk az alábbi elérhetőségeken áll rendelkezésedre:

  • Email: info@artmobill.hu
  • Telefon: +36202972046 Hétfőtől-péntekig: 9-18 óráig
  • Skype: artmobil.webshop
  • Facebook: https://www.facebook.com/artmobilwebshop/

  1. Leadtam egy rendelést, tudom módosítani?

Igen, de telefonos egyeztetés szükséges

  1. Van-e lehetőségem elállni a vásárlástól?

Van, 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz.

  1. Termékekkel kapcsolatos kérdések

  1. Az általatok forgalmazott összes készülék kártyafüggetlen?

Igen, valamennyi magyarországi szolgáltató hálózatán működőképesek.