Szerviz
Szervizátvételi folyamatok
- A leadástól számított várható javítási idő 15 munkanap! A Tv.-i előírások szerint törekszik a szervizpartnerünk a minél rövidebb javítási időtartamra.
- A meghibásodott készüléket a hivatalos garanciális szervizekhez közvetlenül vagy közvetetten is eljuttathatod
- A szervizbe adáskor minden esetben munkalap kerül kiállításra a készülék állapotáról és hibajelenségekről
- A készülék nem rendeltetésszerű használatából eredő károsodások garanciamegvonással járhatnak. Ezek a károsodások nem minden esetben láthatóak szabad szemmel, kizárólag szétbontás után, melyről a szervizpartner fényképpel csatolt jegyzőkönyvet állít ki
- Garanciális javítás esetén a hivatalos jótállási jegyet minden esetben csatolni kell a készülék mellé
- Térítéses javítás esetén is bizonylattal veszi át a készüléket minden szervizpont
- Töltéssel, akkumulátor-hibával, kikapcsolással, újraindulással kapcsolatos hibáknál a töltőt + adatkábelt kötelezően mellékelni kell
- Az ügyfél vásárlási feltételek elfogadásával a szerviz és garanciális javítás rendszerét is elfogadja.
- A hivatalos szervizpartner a beküldött készüléket kezeli és javítja és gondoskodik a javítás utáni visszajuttatásról
- A szerviz által kiadott jegyzőkönyvet kiadhatja Ügyfélnek, ha kéri.
- Térítéses javítás esetén Ügyfélnek bevizsgálási díjat kell fizetni (bruttó 5500 Ft.), melyet minden esetben a leadáskor kell beszedni és melyet a Forgalmazó számla ellenében számol el. A bevizsgálási díj a szerviz árajánlat elfogadás esetén a javítási költségbe beszámításra kerül.
- A térítéses javítás árajánlatában szereplő összegről a szervizpartner Ügyfél részére állítja ki a számlát.